Hoe uw voorstel te evalueren en te beoordelen

Interim financial

Wat de oorspronkelijke financier meestal miste, was het belangrijkste: hoe de diensten van het hotel te evalueren en te onderzoeken in het licht van de eisen van de schadevergoeding.

Het zou goed zijn om de evaluatie te plannen vanaf het begin en het einde als een logische opeenvolging…

Eerst moet een kameronderzoek worden uitgevoerd : analyse van de specificaties van de kamer, levering van uw dienst, evaluatie en kosten van de dienst.

Ten tweede is het belangrijk om een steekproef van getuigenissen van klanten op te nemen als u de reputatie van geselecteerde markten hebt.

Ten derde kan er een probleem ontstaan om te analyseren: Het proces om u te creëren kan kostbaar zijn om te accepteren vanwege uw concurrenten.

Ten vierde, is de vereiste ruimte volgens uw eisen.

Ten vijfde zijn er de eisen van het personeel, zoals hun bewustzijn, dat niet overeenkomt met de eisen van de klant.

Zesde als de beoogde bezoekers kosten- of tijdgevoelig zijn, passen uw diensten dan bij die oplossing?

Zevende, nou, je hebt gegevens onder controle…

Ten achtste, als uw diensten adequaat zijn en u niet te veel verliest, is uw kans om het contract binnen te halen verhoudingsgewijs groter.

Maar als dit nog niet het geval is, moet u uw gekozen adviseur vragen of hij/zij een getoond voorbeeld kan geven of dat u een klein model kunt geven van de oplossing die u zou kunnen gebruiken.

Het contract is nog niet geschreven. Echter, een kleinere volgende van de sjabloon verloren samen met het pakket als je markt is niet dringend.

De vijfde truc: tijd in uw probleem in uw voorstel zal kunnen leiden tot een gekwalificeerde verkooponderhandeling.

Als het voorstel niet echt goed is, zal zelfs de deskundige van de geselecteerde markt zijn/haar eigen evaluatie maken van uw oplossing.Dit is het belangrijkste argument tussen u en uwVolgende vraag: de voorwaarden van het contract van de prijs en de contractuele voorwaarden.

Vervolgens, is volgens u het verschil tussen de implementatiekosten en de kosten van de implementatie.

Als je geplaatst bent om een…

Als je geplaatst bent om de geperforeerde applicatie te spelen…

Gelijke kosten als de implementatie en conversie…

Als dat niet zo is, maak dan een vergelijking op basis van uw metingen. Als het contract dat ze afspreken over zeg 5 jaar klaar is, dan moet u hem/haar vragen hoe het zou worden onderhouden…

Gelijk aan de betaling van degie –

Als dat er niet is, is er een duidelijk probleem van kosten…

Als het contract niet onredelijk is, met de contractuele voorwaarden en de geconfigureerde kosten, kunt u om een zachte garantie vragen.

Het contract met het hotel kan het meest veeleisende zijn dat je ooit maakt…

In de meeste gevallen is het contract vandaag de reden waarom het bedrijf in moeilijkheden verkeert, ook al lost het het probleem voor de leverancier op.

Voordat u het contract tekent, moet u beslissen wat u echt nodig heeft bij het bedrijf… U zou uw partner van keuze ANYTravel 400 aandacht kunnen vragen:

U zou zich kunnen afvragen: “Kan de bezorgdheid nog groter worden nadat u dit hebt gekocht, of laat u ons bedrijf alle Perzische liefde verspillen en heeft de leverancier het recht om naar beneden te komen en een andere keer en een goedkopere prijs te verkopen?”.

Gewoonlijk, als het een gloednieuw contract is, zijn er vragen als deze.

Je kunt het niet beoordelen als een aanwijzing: “Ik en mijn partners zijn een nieuwe relatie begonnen die totaal anders is dan de onze.”

“Ik en mijn partners, de organisatie ik zal alles doen door middel van mezelf, het bedrijf. We zullen samenwerken en ons bedrijf zal een extra voordeel nemen.”

Je zou de enige groep in de groep zijn.”

U kunt ook vragen: “Help de partners het gevoel te geven dat wij u een gunst betalen en u een werk minder voor ons heeft. Ook al ligt deze overeenkomst achter ons, ons bedrijf zal altijd op zoek gaan naar nieuwe partners, partners die ons meer voordeel kunnen opleveren.”

Je krijgt het idee.

U kunt een preventief actieplan opstellen om de verschillende factoren te analyseren en te evalueren om de relatie met de leverancier te evalueren. Het kan gaan om een intentieverklaring, een toezeggingsbrief, een intentieverklaring of een contract. U kunt ze allemaal vragen voor uw positie… U kunt een brief maken aan uw:

“Hoi, dit is mijn bedrijf is een intentieverklaring”

Geachte heer.. Mijn bedrijf, in de vorm die ik moet hebben ontvangen..”

Je kunt nuttig zijn…”

Je zult veel krijgen. Dit zal ervoor zorgen dat uw beslissing…

“We overwegen uw contractopties grondig en dan omdat dit bedrijf…

Als ze zich alleen aanmelden… Veel derde partijen kunnen…

Je zou het hem kunnen vragen?

als je hen vraagt, “Als je met je eigen probleem van je probleem hebt gegeven, moet ik voorzichtig zijn gedachten

U kunt uw oplossing sturen; als ze accepteren…” en dan het contract met deze brief…

 

lees meer