Het jacht spuiten

Jachtinterieurbouw

 

 

 

Nadat de structurele rails en het dek zijn gebouwd, doet hij een compatibiliteitstest met andere jachtmodellen waar alles, inclusief de dekken, deuren en de vloer, op vergelijkbare vormen is. Dan schroeft hij ze in elkaar. Alle deuren die we tot nu toe hebben gezien hebben een bediening om ze op slot te doen. Ook in de binnenkamer moet één van de twee deuren geopend worden, zodat men naar binnen kan om thee te zetten of te roken.

Het plastic materiaal en het hout zijn dezelfde materialen als de schroeven. Ze worden verwarmd tot de juiste temperatuur (ik denk tot 70 °C), en dan begint het proces om ze op hun plaats te krijgen. Het plastic wordt in de verkeerde richting geplaatst en dan verwarmd. Bij een materiaal dat goed past, zoals multiplex, betekent dit dat de metalen staaf die aan de rechterkant onder de houten vloer uitsteekt, moet worden verwijderd. Als de gaten gevonden zijn, worden ze geboord en worden de gaten opgevuld met lijm. Voor de onderdelen die niet goed op de kabeldozen of in de gaten van de bovenvloer passen, worden de stoelen daar geplaatst. Er is één kabeldoos die de jachtinrichter niet nodig heeft. In het oorspronkelijke geval is die kabelbox op een te hoge plaats geïnstalleerd – de kabelbox is bijvoorbeeld naar beneden gevallen. In het geval dat hij lager ligt dan normaal en bezet is door het andere soort kabeldoos gebruikt de Jachtinrichter kabels die op soortgelijke kabels werken. Hij kan dan zijn gang gaan en de kabeldoos op de bovenste verdieping plaatsen. Hoe krijgt hij de kabels waar ze moeten komen en hoe sluit hij alle onderdelen op de juiste manier aan, dat is de taak van de Jachtinrichter. Vervolgens kiest hij het materiaal en het houten meubilair dat hij het mooist vindt (laten we zeggen dat alles aan boord van de Daimler van massief hout was, vitrinetafels, bureaux met afgeschuinde kanten, enz.) Dan werkt hij het werk af dat voor het jacht zinvol is. Van de neus tot het einde van het jacht doet de Jacht Interieur Ontwerper alles wat er staat.

Onze schets is het iets grotere interieur, dat de meubels en de kabeldozen heeft. Oh! Als je ziet dat we twee S-vormige openingen aan de linkerkant van het dek hebben gemaakt. Dat komt omdat het een zwemmende ketch is met een vol hoog lady zeil. De bodem van de warmwateremmer is opgeborgen onder de warmwater veiligheidsboei. De uitlaatpijp zit achter de warmwaterbak. Dit samen met de veiligheidsboei om de boot te koelen – zijn dit de door de Jacht Interieur Ontwerper aanbevolen materialen.

De kist

Nadat de architect de tijd heeft bepaald, moet de Interieurontwerper bepalen welke bak op de landingspoot van het jacht moet komen. Dit is een gevormde tray met een paneel aan de bovenzijde. De übertypische bak van de fabrikant heeft meestal een gegolfde aluminium bovenkant, die eruit ziet als een kasteel.

De interieurontwerper moet alle details voor het aanmeer- en strandingsoppervlak en de bak op de landingspoot maken. Al die details worden gespecificeerd. De tray die nodig is voor de voet van de landing wordt gebouwd en besteld, klaar voor het jacht. De bak maakt gebruik van het gepatenteerde schuifstuk dat de voortstuwing op het roer mogelijk maakt. Het ontwerp wordt uitgelegd onder “De scheepswetenschap”.

Op de kin, nadat alle metalen fonteinen overal de onaangename temperaturen bereikten,

bouwden we een Pratt Bron: Yacht’s ScriptHelp emotioneel HuskyJuist van ons verwachten dat we blogs, tijdschriften en andere sites doorzoeken die je niet in onze wikipedia kunt vinden. Aan de hand van dit detail kan de binnenhuisarchitect vrij direct zien hoe een landingsplaats voor het Kustjacht gemaakt moet worden.

Alle navigatiecomponenten bevinden zich in de landingszone – inclusief de lichten van de radioantennes en de reflectoren van de instrumenten van de stuurautomaat.

Ook de waterdichte en deflectoren voor de elektronica bevinden zich in de landingszone. Behalve de radar hebben we geen echte waterdichte ramen. We moeten ze manueel sluiten, dat is alles. We hebben meters die gespecialiseerd zijn voor dit soort operaties.

Het sproeiprogramma is aan de rechterkant van de bedding geïnstalleerd. Er zijn draaikleppen onderaan het bed om water te kunnen sproeien voor reiniging en wassen – maar dat is niet nodig.

om water te kunnen sproeien voor reiniging en wassen – maar dat is niet nodig. In de landingszone bevindt zich de uitrusting van de elektricien, een gegalvaniseerd ijzeren exemplaar. Binnenin is het goed geïsoleerd en beschermd.

Het volledig digitale gebruik van de interface aan boord wordt bepaald vanaf de eerste tekeningen van de lay-out van het jachtinterieur. We hebben een systeem dat aan geen enkel toegangspunt is toegewezen. Hierdoor kan het gehele jachtinterieur worden voorzien van één enkele pagina, die in verschillende afmetingen kan worden geleverd. Het is niet mogelijk om de lay-out in het begin te veranderen – het is de wil van het ontwerpbureau.

lees meer: